Rosegal Haul

by - 21:02

Ćao društvo!



 Još letos mi je stigao jedan poveći paket sa Rosegal sajta. Pa kako sam bila na odmoru, pa nekih neizbežnih obaveza, a i moje lenjosti, tek sada je došao na red ovaj post. Pa da vam ne dužim više, i onako ovaj post čeka već dugo.


Prva stvar kojoj sam se najviše obradovala jesu veštačke trepavice. Zaista su fantastične! Mislila sam da mi se neće dopasti zbog jako tanke linije za lepak, ali prevarila sam se. Oduševljena sam! Zatim je tu set od šest prstenja. Iskreno, kada sam ih videla razočarala sam se. Jako su mali, mislila sam da su one standardne veličine, a ne da će mi stajati na pola prsta. Mada, lepo su urađeni i sad mi je baš drago što sam ih uzela. Ali, neću ih nositi, ostavljam ih za vas. Sledeća stvarčica je set koji se sastoji od 'lepka i pincete' za trepavice. Lepka nema, bočica je prazna, a sa ovom pincetom ne možete ništa učiniti. Jedna stvarčica koju sam poželela da imam od kada se pojavila jeste ovaj 'beauty blander' koju je providan i nešto čvršći od onog dečjeg ljigavca. Mada, nije loš. I zatim je tu spiner koji zapravo i nije moj već sam ga kupila bratu. On je oduševljen njime kao i većina njegovog društva. 


 Poslednja stvarčica jeste ovaj majica. Ima nešto deblje bretela sa šljokicama koje i sami možete videti. Ima 'miš' rukave koji su izrezani. Jedino što mi se ne dopada i malo mi smeta jesu bretele i šljokice koje mi bockaju ramena. Čak i materijal nije toliko loš. Ali, za lepotu se trpi, pa pretrpećemo i jednu diskoteku u ovoj lepoj majici. :) 

Nadam se da vam se dopada bar nešto iz ove moje kupovine. :) 
E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna


Do sledećeg posta, 


You May Also Like

8 comments

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  2. Odlične stvari si poručila, i ja sam poručila neke trepavice od njih i jedv čekam da mi stignu.
    https://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Predivan haul, i ja bih baš voljela isprobati lažne trepavice, jer me zanima kako će da mi stoje :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Sve stvari su odlične, jako mi se dopadaju trepavice. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Uvek se nasmejem kada udjem na tvoj blog, jer mi prvo upadne u oci gif ispod naslova 'ljubav'. Gledala sam taj film (the first time) dva puta (samo zbog Dilana, glavnog glumca hahah). Inace super post <3 Ovaj beauty blender me tako kopka da ga isprobam, ali nikako da se setim kada udjem u neku prodavnicu da ga potrazim.

    Ako imas vremena, pogledaj moj blog ---------
    Mellowcent

    ReplyDelete