5 knjiga koje morate pročitati

by - 13:37

Kako je danas počeo beogradski sajam knjiga odlučila sam da vam predstavim mojih omiljenih 5 knjiga. I ako se moja najomiljenija knjiga danas neće naći u današnjem postu u vidu fotografije, bar da je pomenem. :D Onaj ko voli da čita krimiće verovatno je već pročitao Anđeo Tame od Sidnija Šeldona. Ja sam je pročitala nebrojeno puta i uvek ću joj se vraćati s radošću. Ukoliko idete na ovogodišnji sajam knjiga, nadam se da ćete kupiti bar neku od knjižica koje ću vam danas pokazati. :)


 1.Kraljevska afera- Nora Roberts
 Jednog jutra njeno visočanstvo Gabrijela Biset probudiće se u bolničkom krevetu, ne znajući kako je tu uopšte dospela. Pošto su njeni kidnaperi i dalje na slobodni, Gabrijelin otac, princ Armand, pozvaće u pomoć bliskog prijatelja, Američkg detektiva Riva Makgija. Gabrijela pati od potpunog gubitka pamćenja, a uz Rivovu pomoć ona će lagano početi da se vraća u tokove svakodnevnog života. Mogu li detektivovo dobro srce i smiren pogled da dopru do uplašene princeze i pomognu joj da spoji niti prošlosti i sadašnjosti?


2.Vojvotkinja- Elizabet Lupas
Barbara od Austrije udaje se za Alfonsa II d'Estea, vojvodu od Ferare, u trenutku kada cela Evropa bruji o misterioznoj smrti njegove prve žene Lukrecije Mediči. Kako i zašto je ubijena Lukrecija Mediči, saznaćete kroz Barbarine lukave igre. ;)


3. Neizbrisivo sećanje- Elen Gremijon
Godine 1975, među pismima saučešća koje je prilima zbog majčine smrti, Kamij Verner pronašla je pismo koje je bilo dosta duže od ostalih. Nepoznati pošiljalac obećao je da će joj svakog utorka slati novo pismo, nastavljajući neobičnu priču. Kamij će lako shvatiti da je u pitanju priča o njenom rođenju...
Ova knjiga je zaista fenomenalna! Pogotovo za one koje vole malo drame!


4.Stanarka napuštenog zamka- En Bronte
Ko je ta predivna gospa u crnom koja se uselila u oronuli zamak Vajldfel? Tajanstvena žena koja živi tamo sa sinčićem i starom služavkom, da li je zaista mlada udovica kao što se predstavlja?
Ovo mi je druga omiljena knjiga od skoro! Prava tinejdž knjiga obavijena misterijom i dramom. :)


5. Odabrana- Kira Kes
Pa o ovoj knjizi sam vam detaljno pričala u OVOM postu. Reći ću ponovo da je prava tinejdž knjiga, za baš svako devojčicu! 

Da li ste već pročitale neku od ovih knjiga?
Koje su vaše omiljene knjige?
Idete li na ovogodišnji sajam knjiga?

E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna


You May Also Like

19 comments

  1. Odličan izbor knjiga. Ja mnogo volim Noru Roberts, Sidni Šeldom i Gijoma Musoa, to su tri pisca sa kojim sam ja oduševljena. Tako da sve preporuke za njih. Takođe, ove knjige su takođe mnogo zanimljive ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    ReplyDelete
  2. Interesantna selekcija, draga moja Milice! Predivne knjige, zaista obozavam da citam ali nazalost do sada nisam imala prilike da se susretnem sa ovima. Izgledaju jako interesantno,definitivno cu ih imati na umu! Odlican revju.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  3. Zanimljivo mi je da sam 2\5 knjiga pročitala, a to su prve dve i sećam se da su mi se baš svidele, pogotovo Vojvotkinja :) Obožavam Sajam knjiga, jedva čekam da odem :))))

    Girly world | Instagram

    ReplyDelete
  4. Ne mogu dočekati da odem na sajam knjigaa u subotu *---* Mnogo mi se sviđa prva knjiga- Kraljevksa afera, definitivno ću je uzeti, hvala na predlogu, ostale su mi takođe zanimljive, ali najjči utisak je ostavila baš ona <3 <3


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  5. Divne knjige. Toliko puta sam poželjela oići na sajam knjiga, ali je poprilično komplikovano, jer nisam iz Srbije. Nadam se da će ova preporuka pomoći svima onima koji odu i odluče kupiti neku zanimljivu knjigu, sa zanimljivim sadržajem. Posebno mi je za oko zapala ''Odabrana'' :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Jako zanimljiv post! Knjige mi djeluju baš interesantno, i nadam se da ću ih jednog dana pročitati. Trenutno sam se dokopala nekoliko dijelova Agathe Christie, pa su mi oni glavna zanimacija. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Ja sam ostala bez teksta kad sam videla korice poslednje knjige. "Ne sudi o knjizi po koricama", kaže naš narod, ali znala sam da porosto moooram da je pročitam čim sam je ugledala. :D Inače, i ja obožavam "Anđeo Tame". :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  8. Really nice books!

    Maybe we can follow each other :)

    Berna from paapatya'blog

    ReplyDelete
  9. Hi! Great post and i love your photos!
    My favourite book is Odabrana!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    ReplyDelete
  10. Odabranu sam pročitala i prve tri knjige s Americom su bile super, ali 20 godina nakon mi je totalno bespotrebno s njenom kćerkom :( Knjige su super, samo nije moj žanr (krimići) :)

    moonstears

    ReplyDelete
  11. Great book recommendation!

    - Marina

    https://waitmarinawho.blogspot.tw/

    ReplyDelete
  12. Bas mi je drago da neko pise ovakve postove, super su preporuke :)

    oazalepote.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    ReplyDelete