#BTS- Zaful Free Shipping

by - 17:31

Ćao društvo! Napokon sam kod kuće, u svom krevetu i sa svojom porodicom. Naime, sajt Zaful povodom povratka u školske klupe organizuje besplatnu poštarinu širom sveta. Mada, to ne traje još dugo, još svega 4 dana ali verujem da će te naći nešto što vam se dopada i poručiti. Moju BTS Zaful Wishlist-u možete pogledati u mom predhodom postu, klikom OVDE. Takođe možete i iskoristiti kupon ZafulChen i možete ostvariti od 10% do 20%. Pišite mi ako nešto poručite! Više detalja možete pronaći OVDE.


E-mail: milicas389@gmail.com
Instagram: @aprilskaluna

You May Also Like

4 comments

  1. Ajme, sjajan post! Obozavam Zaful upravo zato sto uvek imaju predivna iznenadjenja!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  2. Obožavam Zaful i definitivno je jedan od boljih sajtova sa kojih sam kupovala!
    Pusno sreće svima koji budu učestvovali!
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ReplyDelete
  3. Zaful je divan sajt i imaju odlicnu garderobu.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. hi, ım a new follower on your blog from gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete