субота, 13. фебруар 2016.

Ljubav...


Ljubav je staklo koje se lomi ukoliko ga čovek primi suviše lako ili suviše nesigurno, traganje za nečim ko svako od nas želi, ali malo ko ima. Ljubav nas inspiriše da uradimo nešto za šta do sada nismo imali hrabrosti. Inspiriše nas da postanemo neko i nešto u životu, vredno učimo i vredno radimo. Ali, šta je zapravo ljubav? Prečica za bol ili sreću?


Svako od nas je barem jednom bio zaljubljen. Svakome od nas su barem jednom kolena zaklecala, oči zasijale, srce brže zakucalo od jednog muškog pogleda koji je u nama budio sreću, razigranost, nesigurnost i sve ostale emocije koje nam ljubav donosi. Svi smo noću pred spavanje maštali o tome kako ćemo šetati zajedno držeći se za ruke, sedeti na klupici kraj obale reke i gledati zalazak Sunca, maštali smo da ćemo biti zajedno. Ujutru bismo se budili sa najvećim mogućim osmehom na licu jer nam je prva pomisao tog jutra bio taj nestašni momak koji nam je uzburkao ceo dosadašnji život. Nekada nas činjenice da smo mogli biti zajedno razaraju i kidaju. Lome nas na najsitnije deliće. I sada, sama pomisao na njega, probudi u nama neke čudne osećaje.


Ja sam volela njegova široka ramena, njegove ruke kojim bi me grlio svakog dana. Volela sam njegovu kosu, jer sam znala da jedino ja imam pravo da mu pokvarim frizuru. Obožavala sam kako treba da se sagne kako bi me poljubio. Čak sam se i smejala na to. Volela sam njegov promukli glas koji bi slušala kasno noću dok mi on priča razne priče dok se ja borim sa snom. Ali uvek ostaju one nedovršene priče, bez kraja.



I uvek ostaje ona osoba koje ćeš biti željan celoga života. Ostaje Sahara uspomena, onaj strah dok brojiš pobede i poraze znajući da je osoba koju voliš negde daleko, jer obično to tako biva. Nekim pričama o ljubavi uvek fale poslednje stranice....

Koje je vaše mišljenje o ljubavi?
Verujete li uopšte u ljubav?
Verujete li u ljubav na prvi pogled ukoliko verujete u ljubav?
Koja je vaša definicija za ljubav?

14 коментара:

  1. Jooj, koliko emotivan i divan post... Ostala sam bez reči, svaka čast!
    Ja sam na mom blogu pisala o ljubavi, ali na dosta drugačiji način. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno napisano, naježila sam se!
    Da, vjerujem u ljubav ali je još nisam doživjela hah, ima vremena :)
    Definicija ljubavi je po meni, briga jedno za drugo čak u tim mjerama da bi bio/la spreman/na dati život za njega ili nju! :)
    <3


    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/history-truly-madly-deeply-more-than.html

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/winter-school-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno napisanoooo. Bas si pogodila sa postom, sto se mene tice. Nevjerovatno mnogo volim citati i pisati o ljubavi (sto ti ujedno odgovara na neka pitanja, haha).
    Vjerujem u ljubav, naravno da da, ali u "ljubav na prvi pogled" i ne bas. Neke simpatije, svidjanje i slicno, svakako, ali mislim da je za LJUBAV potrebno puno vise :)

    http://perje22.blogspot.ba/2016/02/maybe.html novi post sa slicnom tematikom :) pogledaj ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post. Odusevila sam se. Ljubav je lepa i nezna stvar, koja treba da neguje svakoga danaa. :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno napisano! Emotivno, vrh! Vjerujem u ljubav naravno, ali ljubav na prvi pogled, nije prava ljubav.

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Kako si prelijepo napisala ovaj post da je to prosto nevjerovatno, najviše mi se svidio ovaj zadnji dio što si napisala. :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/recenzija-planetspa-maslac-za-tijelo.html

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post <333 Toliko lepo si ga napisala, da ja prosto nemam reci :) Slike su bas lepo upotpunile ovaj savrsen post <3 Sve pohvale :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Moje mišljenje o ljubavi je da je to nešto oko čega se treba truditi, vjerujem u ljubav, naravno. Isto tako, vjerujem i u ljubav na prvi pogled. :)

    anniesecret24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ljubav. Nesto najlepse i najbitnije. Svakako je zasluzila da joj posvetis ovaj post. Divno!


    My new post is up, so check it out please!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/kitty-cat.html

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post. Naravno, verujem u ljubav, takodje, i u ljubav na prvi pogled. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo me je tako dirnulo...Zaista prelep post! Nemam reci. Inace,verujem u ljubav,naravno.Kao i u ljubav na prvi pogled :)))
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajan post! Inspirativno i divno napisano! Ne vjerujem u ljubav na prvi pogled. To je za mene prilicno povrsno i ocigledno temeljeno samo na izgledu. Osobu treba upoznati .. No vjerujem u neku vrstu povezanosti na prvi pogled. Ne zaljubis se, ali jednostavno imas neki osjecaj da ce ti uskoro ta osoba postati vrlo bitna. Bas mi se dopao nacin na koji pises :)
    Posjeti moj blog i uclani se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши