BACK TO SCHOOL- OUTFIT IDEAS

by - 15:21

Moja najveća misija što se prvog dana nove školske godine tiče je- šta obući prvog dana. I onda bih ja tako prevrnula ceo ormam tražeći majicu i pantalone, prešetala bih pola Beograda radi nekoliko stvari.
I tako jedno popodne mi je bilo previše dosadno, pa sam otišla na moj Polyvore profil i napravila sledećih 5 kombinacija za koje se nadam da će vam se svideti :)
Ova kombinacija je meni prelepa! U skladu je sa školsim pravilima, lepa je i zašto je ne obući? Ranac mi je predivan i ako budem videla negde takav ranac sigurno ću ga kupiti! Ogrlica u obliku fotoaparata, bela starke, obična crna gumena narkvica, dublje iscepane farmerke i majica sa natpismo Too cool for school je totalno kul!
Ovo je kombinacija u slučaju ako prvog dana nove školske godine bude hladno i kišovito kao i predhodnih dana. Svetle iscenape farmerke, beli duksić sa mormarsko plavim prugama, mala crna porbica preko ramena i crne patike- odličo!
Meni je ova kombinacija mnogo slatka i totalno letnja. Ukoliko bude pakao, možete obući ovakvu haljinicu i ako je na bretele, a školski pravilnik ih ne dopušta. Ali prvi dan je, pa niko neće zameriti. Boja torbe mi se mnogo sviđa!
Ova kombinacija je slatka. Belo-plava majica sa užasno slatkom sovom, bele pantalone, bele patike, lančić i plava torba. Zašto ne?
Rozikasta majica, farmerke, bele patike i zlatne minđušice- ovo je u skladu sa školskim pravilnikom i preslatko je!


You May Also Like

15 comments

  1. Uu kod nas ne sme ni bermude a kamoli suknja i bretele :-)
    Ostale kombinacije su super a najbolja mi je prva..

    jananikolic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sme ni kod nas, ali pravila su tu da bi se kršila zar ne? :D

      Inače hvala tii ♥

      Delete
  2. Drigi autfit je najbolji :) Kao što je rekla Jana, ni kod nas tako ne sme :(

    allforgirls14.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. odlične kombinacije meni se nekako najviše sviđa ova kombinacija gdje ima i majica sa sovom,najviše mi odgovara.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
  4. Odlične kombinacije! Najviše mi se dopadaju prva i četvrta. :)
    PS: Poseti moj blog i učlani se ako ti se svidi. x

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cetvrta kombinacija je odlicna :)

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sve kombinacije su divne :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    ReplyDelete
  7. Thank you so much ♥ And, of course i will follow you :)

    kisses :*

    ReplyDelete
  8. Super post! Najviše mi se sviđaju 1. i 4. kombinacija! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete